close
聽首歌吧。最近看了太多殘暴畫面,點一首由Lynyrd Skynyrd唱的Free Bird,大家聽聽吧。

現場版



卡拉OK版


If I leave here tomorrow
如果我明天離去
Would you still remember me?
你還會記的我嗎?
For I must be travelling on, now,
我將遠行
cause theres too many places Ive got to see.
因為有太多地方我一定要去看
But, if I stayed here with you, girl,
如果我流連此地,和你在一起,親愛的
Things just couldnt be the same.
甜蜜的時光再也無法存在片刻
cause Im as free as a bird now,
因為從現在起我是一隻自由鳥
And this bird you can not change, o o o o o
你無法改變這隻鳥
And this bird you can not change.
你真的無法改變這隻鳥
And this bird you can not change.
誰也無法改變我這隻鳥
Lord knows, I cant change.
連上天都知道,我無法改變我的志向

Bye, bye, babe its been a sweet love.
寶貝,我們過了一段美好時光
Though this feeling I cant change.
這段感情無法忘懷,但還是要說再見
But please dont take it so badly,
但不要悲傷
cause lord knows Im to blame.
上天知道這一切都是我造成
But, if I stayed here with you girl,
但,如果我流連於此
Things just couldnt be the same.
一切生活都將變調
Cause Im as free as a bird now,
因為我已經成了一隻自由鳥
And this bird youll never change, o o o o o
而你無法改變這隻鳥
And this bird you can not change.
你真的無法改變這隻鳥
And this bird you can not change.
誰也無法改變我這隻鳥
Lord knows, I cant change.
上天知道,我無法改變我的志向
Lord help me, I cant change.
上天幫幫我,我無法改變
Lord I cant change
天阿!我真的無法改變
Wont you fly high free bird, hey
既然這樣,那就飛高點吧,自由鳥

~~Lynyrd Skynyrd


再來一段吉他Solo示範版


[Guitar Hero II]遊樂器版,一定要看到最後,不知怎麼過關的~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    子辰 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()